Aktualności

Przykładowe ćwiczenia

Przykładowe ćwiczenia

Zbliża się lato, a Ty ciągle jeszcze nie masz zgrabnej sylwetki tak znakomitej, aby pokazać się innym na plaży. Każdy z nas chciałby się dobrze prezentować, więc jeśli ty również pragniesz wyglądać naprawdę wyjątkowo pięknie albo starasz się osiągnąć idealną sylwetkę oraz kształt ciała, to zdecydowanie znajdujesz się w idealnym miejscu! Posiadamy na to trochę rozwiązań i metod. Pamiętaj jednak ważne, aby wówczas pić niemałą wcale ilość wody, możesz opcjonalnie też dodawać do niej cytrynę. Chcę zaproponować zatem przykładowe trzy rozwiązania, aby uzyskać piękną i zgrabną sylwetkę.


1. Pomyśl o jadłospisie

To ważne co dajesz własnemu ciału, z tego przecież najwięcej zyskujesz energii. Zrób najlepiej listę tego, co nierzadko spożywasz a co rzadko lub w ogóle. Dobrze by było byś nadrobił i dopełnił niedobory i wyrównał optymalnie swój jadłospis. Oczywiście dostosowując ją do potrzeb twoich zapotrzebować energetycznych. 


2. Regularność.

Istotne jest byś był wytrwały, w w swoich decyzjach i regularnie dbał o swoją dietę i o regularność wykonywanych ćwiczeń.


3. Ćwiczenia na rzeźbę.

Istotne jest byś na początku zdecydował się czy odczuwasz potrzebę zrzucić jakieś zbędne kilogramy tłuszczu. Jeśli tak to radzę rozpocząć od ćwiczeń i aktywności intensyfikujących przemiany energetyczne. Mogą być to np.: biegi, jazda na rowerze, jazda na rolkach lub zumba. Jeśli jednak potrzebujesz podkreślić swoje mięśnie i nie masz komórek tłuszczowych, to wykonuj te ćwiczenia. 

1. Pompki - głównie chodzi o to, by jak najdłużej je wykonywać. Podpór z nogami i rękami w pozycji wyprostnej doskonale wpływa na pracę mięśni brzucha pleców, pośladków, jak i rąk.

2. Przechodzenie z podporu gdzie mamy wyprostowane ręce do podporu o ugiętych rękach.

3. Brzuszki.

Tutaj im więcej rodzajów tym lepiej. Skośne, zwykłe itd.

4. Przysiady. Mogą być z ciężarkami. Świetnie oddziałują na pracę mięśni pośladkowych oraz ud.